Movietime


BILD
Igår hyrde mamma 3 filmer, Harry Potter och dödsrelikerna - del1, För Kärleken och Life as we know it. Såg HP igår och den var helt okej, filmerna är ju bra men inte mina favoriter. Såg nyss klart Life as we know it iaf och den var rikitgt bra. Katherine Heigl är en sådan bra skådespelare och Josh Duhamel är ju ögongodis för hela slanten så bra, bra, bra. Samtidigt är det här en sådan här film som jag hatälskar. Älskar för det är just sådana här filmer jag verkligen tycker om men när jag ser dem känne jag mig så ensam = behöver en pojkvän helt enkelt // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu