Mycket att stå i

Nu ska jag packa, göra svenska, öva på sångerna och duscha. Mycket att göra innan jag går och lägger mig. Får sätta igång. Imorgon är dte nog en ganska kort dag. Har svenska och sen ska vi städa chokladrummet och sen är dte bara att åka hem så drar vi upp till stugan. Egentligen är det sista skoldagen imorgon. Är ju ledig torsdag-fredag samt att vi har tagit ledigt tisdag och onsdag nästa vecka. Jag är även ledig på torsdag för då tar min skola studeten. Har bara att komma ned till skolavslutningen. Nu måste jag sätta igång. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu