Dance all night long


Är lite seg idag efter gårdagens utgång. Vi förade inte hos Julia utan drog istället till Hellströms som var rikitgt bra. När vi kom dit var det dock strömavbrott men det var mysigt endå. Svårt att få bord bara men ska defenitivt dit igen.

Sen drog vi vidare till Soft Kök & Bar där det också var bra. Härligt folk, bar låtar och bra priser. Kanske lite väl hög musik för det känns som jag har fått tinitus. Skulle stannat längre men eftersom jag ska jobba ikväll vill jag vara lite på top. Det är ju endå min första arbetsdag men börjar först 16.30 så hinner vila mig tills dess // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu