Dubbelt upp


Igår var det den årliga Sri Lanka-dagen då man är ledig för att "jobba" och samla in pengar till skolan som sen går till ett projekt i Sri Lanka. Camilla kom över och vi jobbade, kanske inte som skolan tänkt utan med skolarbete. Välbehövd studiedag! Och därför ingen outfit pga att jag gick runt i mjukiskläder hela dagen.

Imorgon kommer jag dock gå runt i en blå tröja som det står "Spånga Gymnasium" på. Ska nämligen stå på Gymnasiemässan i Älvsjö för andra året i rad. Så om ni ska dit - kom och säg hej! Direkt efter att jag stått på mässan ska jag in och träffa några från klassen så ska vi gå och äta innan Globen Horse Show. Hoppas vi ses imorgon! // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu