Lyckad "jeansjakt"




Mamma och jag kom inte tomhänta hem från Sickla Köpkvarter. Köpte två jeans av märket Crocker, ett svart och ljusblå. Båda satt som ett smäck, fick båda två för 900 så gick från JC väldigt nöjd.

Jag ville sen köra hem, för under första året när man fått körkort ska man försöka köra så mycket som möjligt. Vi valde dock fel väg. En olycka i Södra Länken gjorde så jag fick träna krypskörning ordentligt. Väl hemma fortsatte jag med mina muffins som påbörjades igår. Kladdkakasmuffins med marshmallow fluff, väldigt klddiga men goda.

Nu: How I met your mother innan jag börjar göra mig iordning för kvällens utgång // Ida


Postat av: L i n n e a s b l o g g

bra jobbat, att köpa jeans är aldrig lätt.. Jag hatar att göra det, kanske därför jag kört på samma modell senaste månaderna. När det senaste paret gick sönder köpte jag bara nya, exakt samma i samma strl. Lättare så hehe =)

2011-11-13 @ 10:31:51
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: Jaa precis, det är så jag försöker tänka! Lär antagligen vilja dö när jag sitter där men det kommer kännas såååå bra efteråt! :)

2011-11-13 @ 10:53:34
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu