From the sidewalks

Denna dag har varit väldigt, bra (förutom att Ida inte är hemma då). Gick upp vid klockan 10 och åt frukost. Sen städade vi i trädgården innan vi åkte iväg till Farsta för att mamma och pappa skulle ha nya skor och mamma skulle ha en ny mobil. Har även jobbat matte, det går ganska bra nu. Har prov imorgon men sparar lite av kapitlet till min håltimme imorgon. Jag har varit lite fram och tillbaka med matten, har velat slutat, sen har det gått bra, sen dåligt. Upp och ned helt enkelt men nu känns det som det går framåt i alla fall. Nu ska jag öva på en svenska uppgift som jag har till på tisdag. ♥Åsa

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jo jag och sami bor tillsammas :)

2011-10-25 @ 22:17:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu