I wanna se you smile so bad

Hektisk vecka då jag blir slutkörd av bara schemat. Har bara en dag då jag slutar kl kvart i 12 annars slutar jag runt  kl 16 och börjar även kl 08:20 alla dagar förutom måndag. Snacka om att jag är slut körd på fredag kväll efter två dagar i bageriet. Men igår var jag iväg till Helena för pjamas party! Det var roligt, vi åt pizza och kolla på film och snackade, träffade lite nya människor också.
Just nu håller mamma och pappa på att städa, jag klev inte upp för så länge sen, kom hem vid kl 1 i natt. Annars är planerna att åka och kolla på Idas expo och även ta en shopping tur på Barkaby outlet. Ikväll ska jag på inflyttningsfest hos Ajda, kommer nog bli väldigt roligt. ♥Åsa
Tänk, snart är hösten här! Längtar!

Postat av: h a n n a w i l d

fin bild!

2011-10-10 @ 12:23:26
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu