Inte långt kvar...

God morgon!
Det är en riktigt fin dag idag, tar nog en långpromenad med rulle sedan. Gick upp för ungefär en timme sedan och Ida har åkt iväg för att klippa sig. Ska starx göra lite natur frågor och läsa lite i samhällsboken. Det är det enda jag vill hinna med innan jag åker till Schweiz. AAA, det är inte långt kvar, om en vecka är jag ju där. Känns både nervöst och spännande. Det enda som känns jobbigt är att jag måste föra tränings och matdagbok när jag är där nere.
Annars är varje dag fullspeckad för min och idas del den här veckan. Träffa olika kompisar, ut på krogen och ha klassåterträff. Frågan är hur man ska få in lite träning. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu