Snart klar

Sitter nästan här och sover. Har jobbat med mitt projektarbete hela dagen men snart är det klart! Moa ska bara godkänna så att bilderna blir bra, om hon inte säger ja, vet jag inte vad jag gör. Orkar faktiskt inte göra om allt. Är lite trött på boken just nu men det släpper säkert. Jag vill bara hålla själva boken i min hand nu, inte bara se den på en datorskärm.
Tänkte gå på yogan idag men har tappat min motivation till träningen igen så jag får kämpa att komma iväg och träna nu, får ta och skärpa mig helt enkelt. Men nu ska jag sova, god natt. ♥Åsa
Bild från 2007. Nu har Ida lämnat mig får en vecka till hos mormor och morfar.

Postat av: Emilia

Sv: Hej, tack så mycket! Nopp, ingen utbildning. Eller jo utbildning har jag, fast inte konditori eller bageri. Så jag är helt självlärd när det kommer till bakning :)

2011-10-09 @ 22:16:55
URL: http://kondiskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu