Tiden flyger förbi

Modell & redigering: Ida Foto: Åsa 28/8-11
Jag kan knappt fatta att 3/4 veckor har gått av praktiken, det har gått så sjukt fort! Trivs fortfarande jättebra men veckan har haft en hel del sega dagar då det inte är några patienter men de håller mig relativt sysselsatt endå.

Om en vecka har jag precis kommit tillbaka till sthlm men skulle inte ha något emot att vara hemma nu, saknar syrran, mamma, pappa, Rulle + de flesta i klassen framförallt mina tjejor. Men, men nästa vecka kommer säkert gå fort den med // Ida

Postat av: johanna

jättefin bild!:)

2011-10-22 @ 10:18:32
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu