My hair smells like cookies

Min frånvaro på bloggen i några dagar har berott på att jag jobbade på Bageri och konditorimässan i Kista torsdag och fredag. Jobbade mellan halv 10 till kl 17. Var riktigt slut när jag kom hem på kvällen. Igår så var Moa här och fotade mitt projektarbete. Bilderna blev jätte bra och jag ser nu framemot att börja göra klart boken. Helena ställde upp som modell och vi var klara med fotograferingen men de stannade ett bra tag till. Moa åkte hem vid 22 ungefär, såklart blev det Mario Bros på Wii.
Nu tänkte jag öva på sångerna och sen ta en löprunda. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu