Just another day

Måste verkligen säga att det är super att ha en kompis som jobbar på Wayne´s ^^ Moa var verkligen jätteduktig och har aldrig ätit en godare kladdkaka (sen att jag fick så mycket grädde som jag ville är en annan sak)

Var tillbaka på praktiken idag efter långhelgen och idag skulle det göras rent till alla djuren, så var tvungen att ta en bild på våra söta hamstrar. Fick dessutom gå tidigare idag för de tyckte att jag jobbat så bra, min handledare tyckte att hon hade varit dålig eftersom hon inte gjort något men jag gillar när det finns saker att göra och blir lätt självgående. Inte så trevligt dock att man blev blöt på vägen hem // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu