Min röst sviker mig...


Dåliga bilder på min outfit igår, tröjan köptes förra veckan på Gina och armarna är genomskinliga men det syns såklart inte. Blev en liten utgång till hederliga Soft Kök & Bar. Skönt att slippa det stora dansgolvet på Göta Källare. Drog först hem till Angelica och Hannah och förade lite innan hennes pojkväns pappa skjutsade in oss. Fick dock åka tillbaka eftersom Angelica glömde sin mobil :P

Efter ett tag möte Julia och Sofia upp oss där och jag fick äntligen krama om Julia efter 3 veckor borta från varandra. Ska kramas lite mer med henne på Åsas studentskiva ikväll. Får se om jag kommer ha någon röst kvar, den är nästan borta ^^ // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu