Då har livet börjat igen

Igår så jobbade jag min första dag. Vi städade bara för de har fått lokalen ommålad så det var ganska dammigt och skitigt men när jag gick vid kl 14 så såg det ut som att man kunde baka. Började kl 9 så det var en slowstart men det är inte mig emot. Nu ska vi förbereda på måndag och tisdag innan man börjar jobba på riktigt och vi öppnar på onsdag. 
 
Igår så var vi även på Sommar! Det var mycket trevligt, inte lika bra musik som förra gången men sällskapet var awesome! Dock så drog jag och Helena hem runt kl 1 men de andra stannade. Innan vi drog till Sommar! så fick vi en försenad födelsedagsmiddag som intogs på T.G.I. Fridays. Verkligen super god mat. Har varit där tidigare och bara druckit drinkar, de är goda men hemskt dyra. Lyckat var det i alla fall. Tack Moa♥. Åsa
Efterrätterna på TGIF som var hur goda som helst och Helena, jag och Ida på sommar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu