Dimmiga dagar

 
 
 
FOTO: 1, 2, 4, 5 - mina | 3 - Moa´s
Kl 7 efter julafton befann jag mig på KI för att jobba. Bara fyra timmar men ändå jobbigt att ta sig upp kl 05 när hela huset sover. Jobb igen på Annandagen, hem och sov i en timme sen bar det av till Värtahamnen och Åbo. 24h på havet precis som förra året. Nu bara 3 då Julia blev sjuk :( men det var superkul ändå. Säger bara en sak: tror jag ska göra lumpen ^^
 
Fredagen gick också åt till jobb, ännu segare än juldagen men tog mig igenom den. Gårdagkvällen spenderades framför Grey´s med B&J. Bästa återställaren. 
 
Denna dag har börjat på bästa möjliga vis, brunch med Helena. Pannkakor, scones, fruktsallad, rubbet helt enkelt. Snart kommer Julia hit också, för att få höra allt om kryssningen // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu