Hårdträning

Nu har jag tränat 3 dagar på raken. Förtjänar där med lite ledigt i helgen och bara ta det lugnt. Imorgon eftermiddag ska jag och Ida shoppa i stan med Moa, får se hur mycket som kommer hem.
På idrotten i tisdags körde vi tennis, kommer inte ihåg senaste gången jag körde det. Igår var det core på Friskis och idag blev det först 40 minuter skivstång och ca 40 minuter spinning på det. Är grymt trött i kroppen just nu. Det kommer vara jobbigt att sätta sig med imorgon.
Idag var jag också och provjobbade på Gateau. Det var väldigt trevligt, jag hoppas jag får jobbet. Då blir det till att jobba helg men det blir bara bra, skönt med lite pengar. Nej, nu ska jag sova. God natt. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu