It's a brand new day, and I will be okey

Nu ska jag gå och lägga mig. En ny vecka väntar med en hel del inplanerat. Har halvdag på tisdag och slutar vid lunch så jag tänkte åka till Handen och fixa mitt pass. På torsdag så har jag öppet hus samt uttagning till skolmästerskapen i bageri och konditori. Och så är jag ledig på fredag eftersom jag gå extra länge på torsdag. Extra lång helg alltså.
Igår kväll kom jag på att jag skulle på teater med drama gruppen. Det sög eftersom jag hade planerat söndagen för plugg och träningen men nu blev det inget. Eller jo, har gjort min planering för min idrottslektion. Nej, nu säger jag god natt. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu