Tillbaka på KI


Idag har jag jobba på min sista praktikplats, Neurovetenskapen på Karolinska Institutet. De behövde folk så eftersom jag var ledig sa jag ja till att jobba idag. Att man sedan börjar kl 07 är en annan sak men jobbade med världens bästa Camilla så klarade mig och nästa gång vi se tar vi studenten ihop!!!

Måste dock säga att jag är ganska glad över att ta studenten på måndag. Om man jag hade tagit förra fredagen hade jag regnat bort och om jag hade tagit idag hade det inte heller varit så kul. Halsen är bättre än igår men är fortfarande lite hängig så ska försöka kurera mig ordentligt i helgen så jag är fit for fight på måndag // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu