Beautiful mornings



Alla mornar har fått en väldigt bra början då Rulle kommer in till mig. Vi ligger och myser en stund innan vi går upp, finns inget härligare. His my true happiness!

Igår träffade jag Julia och Jessica inne i stan, vi gick och käkade på TacoBar där även Åsa möte oss. Sen var det meningen att vi skulles se HungerGames. Filmen var dock filmat på ett sådant sätt att både Åsa och jag började må illa efter 40-45 min. Jättetråkigt då ingen av oss kunde fortsätta titta.

Idag hade jag fått i uppgift av pappa att göra rent stenplattorna vid rabatten men fick inte högtryckstvätten att funka så gav upp. Gjorde fattiga riddare och kollade på Grey´s instället ^^ Nu måste jag ta tag i lite plugg // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu