Härliga tisdag


Sommar 2011
Ringde precis till min praktikplats som jag ska vara på nästa vecka för att göra klart att jag kommer. Blir Djurmagazinet i Bandhagen/Högdalen för mig i två veckor. Tog det eftersom jag inte varit på en djuraffär och här finns möjligheten till sommarjobb (förhoppningsvis)

Ska strax ge mig ut på en långpromenad med Rulle, sen blir det gymmet och bio med tjejerna ikväll. Sounds like a good thuesday to me // Ida


Postat av: Rebecka

Åh det är ju min gamla praktikplats! Vad kul :D

2012-03-27 @ 15:36:43
URL: http://lehleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu