You are not what I expected

Satt och kollade på bloggen. Jag och Ida har ju bloggar i mer än 4 år. 4 ÅR! Det känns helt sjukt!
Idag efter skolan var jag med på ett programråd. Lärare, elever och personer från bageri/konditori branchen träffas och pratar hur vi ska förbättra samarbetet. Det som var lite (LÄS: Mycker) var att dte inte var några från branchen där så vi slog ihop oss med resturang som också skulle ha möte. Det drog över tiden rejält i alla fall och var hemma runt 18. Har så jävla mycket träningsvärk i mina ben att jag inte ens kan gå normalt. ♥Åsa
Bild från sportlovet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu