"Jag kom precis ifrån..."


Mina fina tjejor ♥


Camilla och Jessica

Åsa och jag

Julia
BILDER: Julias FB
Min studentskiva i onsdags blev riktigt bra även om det var struligt på vägen dit. Hade super roligt med alla i klassen och vänner. Temat var "jag kom precis ifrån..." så jag tog allt blommigt jag hade och sa att jag kom från blomsterängen. Julia körde på Peter Pan och Jessica på fjäril.

Höll tal och började nästan gråta och fick "Klassens Mamma" med nomineringen: "Du är en otroligt rolig och hjälpsam person. Tittar alltid ner på oss andra och då menar jag ALLTID, speciellt när du har högklackat på dig. Ser til att det är ordning och reda och att klasens har koll på saker och ting."
// Ida


Postat av: ELLINORAK

tack! haha ja körde i de där klackarna men kör oftast inte med så höga men ska ja ut med heels så kör jag alltid, dricker inte så jag tar bilen till krogen och då kör jag bilen med heels :)

2012-05-20 @ 15:18:01
URL: http://ELLINORAK.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu