Så här gungar vi...




Var ute och njöt av solen efter lunch igår, mysigt värre med mina fina tjejor. Ni förgyller min dag ♥
Blev en riktigt hektisk dag igår, var hemma vid 18 slängde i mig lite mat och drog till kören med en sliten hals från helgen. Direkt efter kören tog jag mig in till stan med Jessica och Moa för att gå på Jasmines studentskivaPure. Bra lokal och drag men det var ju ändå måndag så vi drog ganska tidigt ändå.

Har nu käkat lite frukost trots att det första jag ska göra när jag kommer till skolan är att äta lunch ^^ en lektion sen tandläkaren // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu