Bland bokföring och kvitton

Har ägnat en stund åt att sitta och sortera papper från bl.a. skatteverket och banken och satt in dem i en helt ny pärm. Har tidigare bara haft pappren i en låda så det känns bra. Jag gjorde det samtidigt som jag lyssnade till den sovande och snarkande hunden och musik av underbara Mumford & Sons. Deras musik är så mysig! Nu ska jag ta tag och skriva in mina kvitton i kassaboken. Annars så är det lugnt hemma, Ida jobbar och mamma och pappa har åkt till stan med Stina. Blir ensam hemma till ikväll men det är skönt. Nu kom en regnbåge upp utanför mitt fönster. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu