Grandma and grandpa

Helt slut i kroppen efter ett 75 minuters intervall pass på spinningcykeln. Jobbigt som fan eftersom jag har träningsvärk i benen från igår. Nu ska jag bara skriva detta inlägg och packa för imorgon innan jag går och lägger mig och sover för min sista arbetsdag den här veckan. 
Imorgon så tar jag bussen upp till mormor och morfar för att umgås lite. Får iaf träffa dem en helg. 
Annars rullar det på som vanligt på jobbet, mera pepparkakor, mera saffran, det tar aldrig slut. Det är bara att kämpa på så är det snart slut. November har bara forsat förbi. Nej, nu ska jag packa det sista. P.S. Nu har Ida och jag bloggat i 5 år! Sjukt vad tiden går snabbt! ♥Åsa
Regn och gummistövlar i onsdags. Ljus på jobbet. Stekta äpplen med kolasås och glass! Frukost till middag.
Saffarnsbullarna har kommit. Snöigt värre på morgonen. Extra juligt med kanel på chailatten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu