Vart tog tiden vägen?

1. Tomtebageriet 2. Eric Ericssonhallen 3/4. Frost
Redan fredag! Veckorna bara springer iväg, snart jul?
Det har varit en hektisk vecka med inspelning av trailern till Melodifestivalen måndag och tisdag. Personalmöte ute på Sundby, första dyket för bebisarna på Trampoolin, konsert med kören i Eric Ericssonhallen och lugna eftermiddagar bland bullarna på Tomte. Hinner ändå träffa fina människor och träna, vet inte riktigt hur jag får ihop det. 
 
Ska ta bussen in till stan om en timme, efter att jag stängt på Tomte ska jag ut till Bromma för Babysimsutbildning sen in till stan igen för middag på Vapiano och sen utgång. Man måste ju passa på när man har en helg utan jobb, något som jag inte haft på 3 veckor. That´s it for now! // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu