Workaholic

Sitter just nu på mammas jobb och ska snart ta bilen ut till Sundby, ska dit för sångövning innan julbordet börjar.
 
Jobbar nu som bara den och den här veckan blir det alla fyra av mina jobb.
Måndag: Babysim på Trampoolin
Tisdag: KI och Tomtebageriet
Onsdag: KI
Torsdag: Tomtebageriet
Fredag: Trampoolin
Lördag & Söndag: Sundby
Veckan är alltså fullspäckad, därav frånvaron från bloggen. Ibland kan jag tycka att det blir lite mycket med fyra olika jobb och önskar att jag hade ett helt vanligt 9-17 jobb. Samtidigt får jag mycket variation i mina arbeten, inget är det andra likt vilket är otroligt roligt. Det var allt för nu, over and out // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu