You Go Girl!

Sitter nyduschad efter ännu ett svettigt pass på gymmet. Idag blev det mage och ben plus 5 km på löpbandet, mitt mål är att springa på 30 minuter. Just nu ligger jag precis över. Nu ska jag gå en sväng med hunden och sen börjar med maten.
Igår efter jobbet så tog jag mig till Globen och shoppade nya hörlurar, en ryggsäck, svettband och sportstrumpor. Alla vä valda investeringar. Det enda som känns jobbigt när man har pengar är att de typ brinner upp. Ska träffa Carro imorgon och då lär det bli fika men sen blir det snålt resten av månaden!
 
Annars var den en kund på jobbet som frågade om vi hade semlor. Semlor?! NU??!! 
Jag blir bara trött jag tänker på det, först ska vi ta oss igenom pepparkakorna och lussebullarna. Vi har 100 pepparkakakor beställda till nästa vecka så det är bara att börja. Jag önskade att folket höll mer på traditionerna så att man fick längta till semlorna och julbaket. Vad är det för mening om det finns året runt? Jocke skulle göra pepparkaksdegen idag i alla fall. Kommer bli farligt att ha den liggandes i kylen, för min vikt alltså :P. ♥Åsa
Tänkt att det var 1 år sedan jag åkte till Schweiz!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu