2012 10 11

Nu är jag trött i huvudet och kroppen. Vill bara äta middag och sedan kryp ner i sängen, känns som att klockan är mycket mer än 18. Gymmade med Ida idag och det gick bra, ville inte alls springa på sluten, eller mina ben ville inte men man tar sig igenom det. Det rullar på på jobbet, jag jobbar på lördag och sen har vi konsert på söndag plus födelsedagsutgång med Moa på lördag så det blir en hektiskt helg. Inte mycket vila så jag lär vara helt död på söndag kväll. 
 
Sedna jga vra på yogan för typ 2 veckor sedan så känner jag att mitt sinne är mycket mer tillfreds. Jag vet att dte låter jätte töntligt men det är skönt att ha tankarna samlade och inte irrande omkring. ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu