This is for you and me...

Saknar min bebis, han har varit med mamma och pappa på landet i helgen men snart kommer han hem.
Sitter och lyssnar på SR Metropol, riktigt bra om man vill ha nyaste låtarna utan reklam. 93,8 ligger den på.
 
Igår jobbade både Åsa och jag och båda ville ha bilen, Vi löste det genom att jag åkte med Åsa till stan innan kl 06 och körde sedan hem. Prövade på att jobba som servitris på Sundby Gård, där jag var julbordsansvarig förra året. Ska prata med Thomas på måndag om det blir något mer, då blir det ett av 4 jobb jag försöker balansera nu. KI ringer in en ibland, fortsätter provjobba för Trampoolin och ska börja jobba som eftermidagspersonal där Åsa jobbar nästa månad. Får se hur det går.
 
Igår kväll firade vi Moa som fyllde år förra veckan. Blev drinkar på Fridays och sedan dans på Amba, Åsa och jag drog dock hem tidigt. Trötta efter den tidiga morgonen och de spelade bara samma beat.
 
Dagens planer: Konsert kl 19 // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu