Andra planer

God morgon! Här är jag som vanligt vaken vid kl 9. Vecka blev inte riktigt som jag tänkt mig. Fick jobba tors-fredag för Lindas dotter var sjuk. Det var bestämt att jag skulle jobba helg och det gick bra, var bara så himla trött igår de sista timmarna. I onsdags så fick vi stressa jätte mycket för de skulle stänga av elen mellan 07:30-10:30, rätt jobbigt om man är ett bageri och man är väldigt beroende av elen. Då kan man undra stängde de av elen? Nej såklart inte men man vågar inte börja med nått utfall att de stänger av den. Så jag slutade vid 10.
Nästa vecka ska iaf bara vara tre dagar men jag har fullt upp ändå. Jobba, söka extra jobba, öva inför intagningsprovet och sen nästa helg är det massor av saker med kören samt visning av huset nästa söndag. Tur att helgen efter blir lugn för då åker jag upp till mormor och morfar tors-lör. Ska faktiskt bli lite skönt att komma iväg. ❤Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu