Hälsingehelg

Nu har jag sovit i min egen säng, alltid lika skönt efter att man har sovit borta. Har varit uppe hos mormor och morfar över helgen, åkte upp i torsdags morse och tågresa gick bra. Sen städade, tvättade och handlade vi så det var bara att sätta igång direkt. På fredagen var vi till morfars föräldrarhem som ligger utanför Hudiksvall, hälsade även på lite släktingar i Jättedal. Vi åkte runt kl 13 så vi var inte hemma förrän vid kl 21 men vi hade fint väder och det var kul att köra runt. Jag har inte varit på gården sedan jag var liten så jag kom inte ihåg så mycket. Igår tog vi det lugnt, morfar och jag gick en promenad och jag gjorde lasange. Som vanligt så har bag tur med tågen, NOT!! Vi fick stå ca en och en halv timme i Gävle för att polisen hade spärrat av för det var obehöriga på spåret, suck.
Här kommer lite blandade bilder. <3 Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu