Lussekatter i februari? Tror inte det

Nu har vi precis fikat efter att jag kom hem från jobbet och de andra fixade på altanen. När snön ramlade från taket så gick altantaket sönder, eller taket höll men stommen gick sönder.
Det gick bra att jobba igår, rätt mycket folk och bra kassa, och så fick jag städa<3
Det blir ett spinnintervall pass senare kl 17, det blir mitt 5 träningspass den här veckan men det är skönt att kötta på nu efter att jag blev frisk. Slutade använda nässpray i veckan. Annars får jag njuta av min lediga dag❤Åsa
Angående rubriken: en kund kom in igår och frågade om jag hade lussekatter, jag sa nej. Jag menar vi är i februari, inte december.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu