Free falling

Jag njuter av ledigheten och har tillbringat kvällen att kolla på greys, är inne på säsong 3 just nu. Mamma började se om och då ville jag också göra det, så har sett de 4 första avsnitten. Funderar på om jag ska hänga på fb en stund till eller om jag ska dra mig till sängen, har tänkt börja ställa om dygnet lite och inte sova bort hela morgonen. 
 
Annars så har jag inte mycket till blogg inspiration just nu. När jag jobbar så gör jag mest samma sak hela tiden. Inte för att det är så stor skillnad från när man gick i skolan, då hade man samma schema varje vecka men jag antar att det är en annan sak när man jobbar. Rensade massor av brev som jag skrev i 5an-6an, tänk att man har alla svar kvar. Det enda jag vill är att läsa vad jag svarade på dessa brev. Annars så känns det så konstigt att man helt plötsligt blev 20 år. Jag vet att det är några månader kvar men var tog tiden vägen? ♥Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu