Lite blandat

 
1. Semlor på jobbet, mums | Trött tjej som försöker ta sig till gymet | 3. Kallt! | 4. Hejdå Tomtebageriet! | 5. Mysig vovve | 6. Raggisar
Lite bilder som både åkte upp på insta (iiddalundberg heter jag där) och inte. Veckan har gått så fort, plötsligt är det söndag och imorgon är det dags för Uppsala. Känner att jag har mycket under kontroll i alla fall och då mår jag bra, fast magen är i uppror. Får se hur det går att sova sen.
 
I fredags var det meningen att jag skulle träffa Julia efter sista passet på Tomtebageriet men Julia tyckte att det var för kallt, de tyckte jag att det var igår då det var meningen att jag skulle ut med Moa. Drar min gräns vid -10, har ingen lust att gå ut på krogen i underställ och täckbyxor liksom.
 
Så var hemma hela dagen igår och räknade matte, fick uppgifter i fredags på posten. Det gick förvånadsvis bra, trots att man inte räknat på ett halvår. Har dock några uppgifter kvar, ska också försöka ta mig till gymet och rensa lite tankar. Så skönt att komma iväg och bara rensa huvudet, speciellt när man har något stort som väntar nästa dag // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu