Påväg

1. Påväg hem från jobbet i tisdags | 2. I bilen från Uppsala
Igår åkte jag och pappa upp till Uppsala en sväng. Först åkte vi och tittade hur SLU såg ut, så nu vet jag vilken byggnad jag har upprop i, inte långt kvar nu. Sen åkte vi och hämtade upp Stina och åkte in till stan för lunch, blev en hamburgare på Texas Longhorn. Kollade även bussterminalen vid centralen så jag vet vart bussarna går.
 
Körde bästa spinningpasset igår, Tobias som har det och han har verkligen bäst låtar. Så sjukt att rätt musik kan få en att ta i så mycket mer. Blir cirkelfys idag direkt efter jobbet, bara två jobbpass kvar nu // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu