Those kind of days

Bilder från i fredags då utgång stod på schemat. 7st blev vi som förade på Chill sedan drog 4 av oss vidare till Tivoli och dansade loss. Lördagen blev jag väckt av Åsa och pannkakor på sängen, mys! Kvällen spenderades med att boka resa till Kos i sommar, så pepp! Slängde även in en biljett till Summerburst när jag ändå var igång ^^ Söndagen blev lugn och sen var det skola igen.
 
Känns som man gått ett tag på basterminen, ändå är vi bara inne på andra veckan. Dagen började inte så bra: vaknade med 20min till bussen, hann med att äta lite frukost och slängde mig på bussen. Kommer till skolan i precis i lagom tid då jag inser att vi börjar 10 och inte 9! Saken blev inte bättre av att vi gick till kl 17 heller, var hemma strax innan 19. Men ibland har man sådana dagar, sen kommer en bra efteråt // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu