A sunny weekend

Ligger och chillar i Idas säng, vi har precis övat klart på körsångerna. Vi har konsert nästa lördag så det gäller att kunna det bra, även om vi mest sjunger gamla låtar. Idag så har vi städat huset och gått en promenad i det soliga men kalla vädret. Ida stannade inne och pluggade. Nu har jag äntligen skickat iväg min ansökan till YH i Kristianstad, ett steg närmare mitt mål. Nu väntar sängen och en ny jobb vecka. Jobbar nästa helg men efter det så är jag ledig tre helger, awesome! Nu bjuder jag på lite soliga skidbilder från igår. ❤Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu