Från ovärd till värd fredag

Bild från Spanien, 2011
Veckorna bara springer förbi, och då får bloggen lida lite. Hinner helt enkelt inte med allt plugg och träning, sen är inte inspirationen på top heller. 
 
Idag åkte jag till skolan (typ) i onödan. Skulle ha kemiföreläsning 9-12, och där satt vi kl 9 och tiden bara gick och ingen lärare. Så jag och typ halva klassen drog runt 10, och inte långt därefter fick vi reda på att läraren kommit. Så värt! Men då satt jag redan på tåget påväg hem. Gjorde några ärenden i stan innan jag åkte hem och kollade på Grey´s med Åsa och snart kommer fina tjejer hit.
 
Pluggfri dag alltså men äsch kör imorgon istället ^^ // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu