Lovely saturday

 
Lite bilder från veckan, de flesta finns på min insta @iiddalundberg
Vaknade idag 06.25 och trodde det var fredag vilket skulle betyda att jag försovit mig, pulsen gick upp men insåg sedan att det var lördag och jag kunde givetvis inte somna om, tur att man har två dagar till att sova ut på.
pluggschemat för helgen står; matte, matte, matte och biologirapport och i min kalender står det konsert och fest på KTH idag. Hektisk dag som börjar kl 13 redan med rep och sedan konsert kl 17, och fick alldeles nyss reda på att jag måste byta stämma i en av låtarna, kul... men det ska nog gå ändå. Ha en bra lördag! // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu