130527

Åter en helg till ända. Lördagen spenderade jag i solen och med härliga människor. Först klassåterträff, om man ens kan kalla den det, vi blev bara 4 stycken. Möte sedan upp fler härliga människor vid Vasaparken, blev härligt chill och fotboll innan vi drog vidare till KTH för tentapub. Lyckad lördag!
 
Söndagen var mest lugn, kämpade mig igenom ett jympapass på kvällen. Sjukt jobbigt då jag typ tappat all min koordination, senaste gången jag körde jympa var typ januari/februari. Vet inte varför det blivit så men trot att det är för att jag inte kunnat lägga lika stor tid på träningen som förrut och då har jag proriterat spinning och gym. 
 
Nu har jag fått lite kemi gjort, ska gå ut och lägga mig i solen med biologiboken innan jag måste åka iväg till Karolinska Insitutet och skirva avtal inför sommaren. Jobbar min första vecka om 2 veckor, vart tog tiden vägen? // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu