5 degar och 18 limpor senare

Ligger i sängen och ska strax gå ned och äta frukost. Om jag tar mig upp ur sängen! Var på intervallflex igår, jobbigaste passet på hela FS. Plus så gjorde jag 50 knäböj innan för Ida och jag har en "30 day squat challenge". Vi ska upp till 250 knäböj! Herregud!
Bakade igår också och runt kl 15 var jag klar. 18 bröd blev det totalt så nu måste vi ju klara oss fram till juli eller nått och jag som inte ens äter bröd hemma när jag jobbar.
Idag blir det att åka till Uppsala för att fira stora syster som fyllde 23 år igår. GRATTIS!!
<3 Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu