131120

Livet går upp och ner. Efter en superhelg då jag fått veta att jag klarat mattetentan, hunnit fika med Julia och Camilla, äta middag med mamma och pappa, fira HelenaHard Rock Café och umgås med kärleken så har inte veckan börjat bra.
 
Tågkaos i måndags morse då jag skulle åka hem från Stockholm till Uppsala. Kom inte sent till föreläsningen men stressar upp mig själv lätt. Igår tänkte jag vara duktig och träna innan skolan, så skippade sovmorgonen och var på gymmet kl 8,00. Det första jag gör då är att stuka foten när jag går av crosstrainern (syns sådär på bilden på mina fötter, titta på utsida vänster fot) Så tyckte synd om mig själv igår så köpte en B&J medans jag pluggade till omtentan som var idag. 
 
Var lite rädd ver hur dagen skulle utspela sig idag men ingen har hänt, tack och lov! Dessutom får jag träffa Oscar redan imorgon, tummar upp för det :) Han ska nämligen upp till mig och titta efter en ny bil, då han fick skrota sin efter att han krockade :/ 
 
NU: sova // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu