En bra helg till slut

Har haft världens bästa helg (i alla fall i mat väg ^^)
Tog tåget till Stockholm på fredagen efter skolan och åkte direkt till Agnes, där blev det musslor, tapasefterrrät och godis. Så skönt att få träffa Åsa igen efter att vi varit skillda åt i typ 2 veckor. Oscar kom sedan och hämtade mig och så sov jag hos honom, längtat som faan!

Lördagen började med att jag och Oscar gjorde värsta frukosten: amerikanska pannkakor, fattiga riddare, bacon, yoghurt, juice, glass. Allt verkligen! Blev också så himla mätt :P

Vid 16 hämtade pappa och Åsa mig hos Oscar så åkte vi in till stan och möte upp Moa för hennes födelsedagspresent. Gick ut och åt tapas på restaurangen Sangria på Vanadisplan, kan rekommendera! Fortsatte sedan till Hard Rock Café för efterrätt, där även Agnes möte upp oss.

Dagen till ära har såklart tillbringats med Oscar, det svåraste var att sätta sig på tåget hem vid 18. Saknar han redan som tusan men ska försöka överleva till fredag // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu