130925


Åland summeras med ett ord: blött!!
I stort hade vi regn hela tiden, lagom kul sådär men vi försökte hålla humöret uppe.

Mitt hyreskontrakt är påskrivet och klart. Mindre än en vecka kvar nu, spännande! Lite kaos är det här hemma, jag flyttar ju 1 oktober till Uppsala och resten av familjen 3oktober till sthlm. Detta hade inte varit en sådan stor sak om jag inte var i Dalarna med skolan just 1-3 oktober. Så Stina får hämta ut nyckeln och så får de skjutsa upo grejer så för mig blir det direkt från dalarna och in i nya rummet :P

Helgen bjöd på sängbygge, i fredags hos mig då både jag och Åsa fått en varsin 120 säng från föräldrarna :) på lördagen tog vi en av 90 sängarna till Oscar och satte ihop den med hans 90 säng. Så nu är det stora sängar överallt ^^

Nu taggar jag inför helgen och att jag bara behöver pendla sthlm-Uppsala två dagar till // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu