Upp och ner

Förra helgen var mest upp men mycket ner också. Tog bort Rulle i fredag och det var såklart skitjobbigt! Höll mig hemifrån typ hela helgen och var hos Oscar, mycket roligare där då hans pappa skaffat en labrador ;)

I måndags började skolan, pirrigt men kul. Känner som i våras då jag började och går runt med magont hela tiden. Har inte blivit så mycket nollning dock, förskylning och halsont har gjort att jag inte varit med på mycket. Åkte inte ens till skolan idag då jag sitter på vårdcentralen och väntar på besked. Tror nämligen att jag fått urinvägsinfektion, sämst alltså!

Oscar kom över igår och tog hand om mig iaf, bästa medicinen // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu