140804

Åkte som sagt upp till stugan med Åsa i onsdags, ganska skönt att bara jobba två dagar sen gå på ledighet igen. Blev sol, bad och god mat innan jag tog tåget till sthlm på fredagen och åkte ut till Oscars landställe i Norrtälje. Blev en hel del sol och bad där också, åkte ut med båten på lördagen och brände mig ordentligt på bröstet och armarna. Solkrämen låg ju kvar i stugan såklart....
 
Vaknade igår av ett ordentligt åskväder och då vädret inte blev bättre åkte vi hem runt 14-tiden, var även då jag kände av min uvi igen! Har inte haft det på ett tag nu, februari var senast men såklart ska det komma igen. Så det var tänkt att jag skulle jobba idag men med lite sömn + uvi så sjukanmälde jag mig. Har fått tabletter nu iaf så hoppas att det snart hjälper. Men fick en dag med Åsa ist, hon bjöd på lunch och så cyklade vi till Brunnsviken och badade innan hon åkte vidare till jobbet.
 
Nu har jag uppdaterat mig på den kommande kursen, snart tillbaka till verkligheten // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu