140816

Lite blandat som vanligt
Förra fredagen firade vi mormor som fyllde hela 80! Åkte ut till Fjäderholmarna och åt middag. På lördagen hängde jag med Moa på en båt vid slussen. På söndagen träffade jag Jessica och Julia, länge sen jag träffade de båda samtidigt.
Den här veckan började med en till födelsedag nämligen min finaste pojke 😊 Bjöd honom på middag på Griffins steakhouse och bio. På tisdagen var vi ute och åt på Bar Nombre med Agnes då hon fick sin födelsedagspresent. Fikade också med Jessica och Camilla på onsdagen.
Har såklart jobbat den här veckan också och börjat repetera inför mina omtentor. Inge kul att öppna kemiböckerna igen 😔Helgen började med att Oscars pappa och fru kom över på middag, det är ju som dags att föräldrarna träffas 😜 Ikväll står kräftskiva/tjejkväll på schemat // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu