140208

Ett av de finaste collagen jag gjort ♥
Min oturs vecka var inte slut med slitage på ledbanden i knät. Vaknde upp med urinvägsinfektion i onsdags så det var bara att ta sig till vårdcentralen. Detta är fjärde gången på mindre än sex månader, sjukt irriterande! Men fick medicin så känner inte av det alls nu. Även knät är bättre, behöver inte kryckorna längre och kan gå utan stödbinda när jag är hemma.
 
Det jobbigaste på hela veckan har väl varit att inte få träffa Oscar. Detta är första helgen sen vi träffades som vi inte ses, vilket jag såklart tycker är väldigt jobbigt. Men han kommer imorgon, sött som han är åker han upp igen efter att varit hem till Stockholm och lämnat Calle och Johan. Har verkligen bästa pojkvännen :)
 
Igår så hade vi systermys hos Stina. Åsa kom upp runt kl 14 så åkte vi och handlade innan vi gick hem till Stina och lagade middag tillsammans. Blev sedan semla, film och godis. Åsa sov sedan över hos mig, skönt då jag slapp vara ensam. Hon åkte hem idag runt kl 14, så har suttit och pluggat sen dess fram till nu men nu tar jag lördag och sätter på en film // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu