140218

Gud så duktig jag är på att uppdatera! Men det händer inte så mycket, mina dagar ser mest likadana ut tråkigt nog.
 
Knät är bättre i alla fall som väntat. Har inte haft kryckor eller stödband på väldigt länge nu. Har börjat med lite rehabträning, går till gymmet och cyklar i ca 20 min och idag började jag med lite stabilitetsövningar som jag fått av Moa.
 
I skolan är det ganska mycket, tenta på måndag i Kemi 2 (Miljökemi) så har suttit kvar i skolan till kl 16 respektive 16.30 igår och idag, tur då att vi bara haft schemalagt till kl 12.
 
Helgen och alla hjärtans dag då?
Först var det osäkert om ens Oscar skulle komma upp på helgen för det fanns en chans att han skulle jobba men så blev det inte utan han kom upp :) Blev mys och lite plugg hela helgen // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu